لپ تاپ استوک بخرم یا لپ تاپ نو

lenovo thinkpad لپ تاپباتری طراحی شده در این مدل از لپ تاپ ارزان اچ پی از نوع لیتیوم یون 6 سلولی بوده و توان آن 55 وات ساعت می باشد. نمایشگر این نوت بوک با پنل LED و اندازه 14 اینچ قادر به نمایش تصاویر با رزولوشن HD است و با بهره مندی از فناوری ضد بازتاب نور شدید، دید بهتری را به کاربر در مکان های پرنور می دهد. 335.28 میلیمتر بوده و با وزنی معادل 2.3 کیلوگرم به بازار عرضه گردیده است. لپ تاپ دل مدل e6410 یک لپ تاپ از سری لتیتیود دل محسوب می شود. با دارا بودن نمایشگر 14 اینچ رزولوشن HD را ساپورت می کند و همین طور دارای پورت های متنوعی اعم از USB 2.0،VGA،LAN،DisplayPort،USB 2.0/eSATA است لپ تاپ استوک خرید و برای امور مربوط به فضای باز بسیار کاربردی خواهد بود. 768 پیکسل برخوردار است. 374 میلی متر و با وزن 2.51 کیلوگرم به فروش می رسد. لپ تاپ دست دوم دل مجهز به پورت های USB2.0 و VGA بوده و دارای باتری 2 سلولی از نوع لیتیوم یون می باشد.

قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس

خرید و فروش لپ تاپ استوکلپتاپ دل را می توان برای ساعات طولانی استفاده کرد و برای سفر ایده آل هستند چون همه laptop dell دارای ظرفیت باتری بالایی هستند . لب تاب های dell اغلب دارای سختافزار ممتاز ، تدابیر امنیتی سخت تر ، ظاهری پیچیده و موارد دیگر هستند که برای عملیات روزمزه مناسب می باشند . لپ تاپ های تجاری دل مجموعه ای از مدل ها مانند Vostro و Latitude را ارائه می دهند . لپ تاپ های سبک وزن با سیستم عامل ویندوز یا لینوکس/ اوبونتو کار میکنند و به پردازنده های سریع تری برای پردازش کارآمد مجهز هستند . لب تاب های دل با پردازنده های گرافیکی مجتمع اینتل پیکربندی شده اند . سایر ویژگی های قابل توجه لب تاب دل عبارتند از صفحه نمایش Full HD برای تجربه صفحه نمایش شفاف، ظرفیت هارد دیسک تا 1 ترابایت برای ذخیره داده های شما، و مشخصات متنوع رم متناسب با نیاز شما.

این دروبین از رزولوشن 1280×720 پیکسل پشتیبانی می کند .

لپ تاپ استوک خارجیصفحه نمایش مات لپ تاپ اچ پی باعث شده تا به راحتی بتوانید از این لپ تاپ حتی در زیر نور خورشید نیز استفاده کنید. بدون اینکه بازتاب نور خورشید شما را اذیت کند و باعث کاهش دیدتان گردد. اگر به بالای نمایشگر نگاهی بیندازید، متوجه دوربینی خواهید شد که مربوط به وبکم است. این دروبین از رزولوشن 1280×720 پیکسل پشتیبانی می کند . این لپ تاپ می تواند تماس های با کیفیت تصویری با برنامه های مختلف را برایتان ممکن سازد. اسپیکرهای به کار رفته در این لپ تاپ از نوع استریو Stereo speakers هستند. کیبوردلپ تاپ اچ پی HP ProBook 650 از انواع صفحه کلیدهای جزیره ای است، این صفحه کلید اندازه ی بزرگی داشته و کیلدهای آن اندازه ای استاندارد دارند و از فواصل منظم و استاندارد نسبت به هم قرار گرفته اند. همچنین نام پد numpad نیز در این کیبورد وجود دارد. تایپ کردن با این کیبورد بسیار راحت است . برای افرادی که کارهای حسابداری می کنند هم نام پد تعبیه شده است. این کلید اعداد دسترسی راحتی به تایپ کردن عددها به شما می دهد. دلیل قراری گیری نام پد در این صفحه کلید، بزرگ بودن صفحه نمایش است . بر روی این کیبورد در بین حروف G و H و B یک دایره به نام ترک پوینت Trackpoint تعبیه شده است، که نشانگر مکان ماوس می باشد . تاچ پدی که در پایین صفحه کلید واقع شده است، از عملیات چند لمسی پشتیبانی می کند . با کمک دو کلید بزرگ مربوط به کلیک های چپ و راست تمامی کارهای ماوس را انجام می دهد. اندازه ی استاندارد تاچ پد کارآیی راحتی را به شما می بخشد.

این راهنما نحوه روشن کردن و فعال سازی نور پس زمینه کیبورد در لپ تاپ HP را توضیح می دهد. مراحل ممکن است برای برخی، به خصوص مدلهای قدیمیتر، کمی متفاوت باشد، اما اکثر لپتاپهای HP از همین روش استفاده میکنند و کلید را در یک مکان دارند. HP فرآیند روشن کردن نور پس زمینه صفحه کلید خود را بسیار آسان کرده است. بیشتر لپتاپهای مدرن HP فقط نیاز دارند که یک کلید را برای روشن و خاموش کردن نور صفحه کلید فشار دهید. ۱. لپ تاپ HP خود را با استفاده از دکمه پاور آن روشن کنید. ۲. کلید نور پس زمینه صفحه کلید را روی صفحه کلید خود پیدا کنید. در ردیف کلیدهای F کلید Function در امتداد بالای صفحهکلید قرار میگیرد و مانند سه مربع است که سه خط از مربع سمت چپ چشمک میزنند. ۳. دکمه را فشار دهید. سپس نور صفحه کلید باید روشن شود.

لپ تاپ استوک برای ترید

خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ، مسئله این است! اگر شما هم جز اون دسته از افرادی هستید که بازی کردن برایتان بسیار لذت بخش است و مدت زمان زیادی از روز رو صرف گیم می کنید احتمالا به فکر خرید یک لپ تاپ گیمینگ حرفه ای افتادید. لپ تاپی که باهاش بتونید سنگین ترین گیم ها رو به راحتی و با بالاترین کیفیت بازی کنید. اما تنوع لپ تاپ ها بسیار بالاست و این مسئله گاهی انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ مناسب را کمی دشوار میکند. اما جای نگرانی نیست چون مسترنکست در این مطلب تلاش کرده تا بهترین لپتاپ های گیمینگ را به شما معرفی کند تا مناسب ترین انتخاب و خرید را داشته باشید. پس با ما همراه باشید. از کجا لپ تاپ گیمینگ بخریم؟ اگر از یک گیمر بپرسید که “چه لپ تاپی برای گیم مناسب است؟ ” احتمالا جواب خواهد داد که بهتر است به سراغ کنسول بازی بروید یا یک کیس گیمینگ بخرید و یک سیستم مناسب برای خودتان جمع کنید.

لپ تاپ استوک نسل 7نظرات شما عزیزان باعث دلگرمی تیم بیلبیلک است. با سلام. بنده مدت زیادی به دتبال خرید لپ تاپ بودم و خوشبختانه با سرچ با بیلبیلک آشنا شدم و مقاله مقایسه لپ تاپ رو خوندم، خیلی اطلاعات بی نظیری در حوزه آگاهی قبل از خرید بدست آوردم. میخواستم با توجه به مقایسه لپ تاپ های شما از برند ایسوس یا لنوو خریداری کنم. امکانش هست با توجه به تجربه تیم شما در مقایسه لپ تاپ و خرید لپ تاپ های مختلف راهنمایی کنید که لپ تاپ Legion خریداری کنم یا از TUF خرید کنم. با سلام بنسان عزیز. خیلی خوشحالیم که مقاله مقایسه لپ تاپ مفید بوده. اینمدل نظرات خیلی برای ما ارزشمند و گرمابخش تیم تحریریه بیلبیلک است. الان با این حجم از مدلها و برندهایی که تو بازار هست مقایسه لپ تاپ هم برای خودش یه کار حرفهای محسوب میشه! والا دیگه گیج شدم اونقدرام پول ندارم که بخوام ریسک کنم! البته بعد از خوندن مقاله مقایسه لپ تاپ بیلبیلک برای خودم یه چک لیست نوشتم و میخوام مطابق اون بخرم.

لپتاپ استوک dellلپتاپهای بازی بهترین مدل های تولیدی برندها می باشند . برندها تمام تلاش خودشان را می کنند تا بهترین نو آوریهای را در لپ تاپ های گیم ارائه بدهند. ام اس ای از بیست سال قبل جزو بهترینهای دنیای بازی بوده و هست. واقعا کیفیت و عمر طولانی را همزمان در اولویت و چشم انداز کارخانه MSI می باشد. لپتاپهای سری GF از جمله محصولاتی هستند که بدلیل کیفیت ساخت بالا و امکانات متنوع و از همه مهمتر ظاهر زیبائی که دارند . طی سالهای اخیر با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شدهاند. درسته که گرافیک و کولینگ خیلی مهمه ، اما داشتن اسپیکرهای قوی به همراه یک صفحه کلید عالی و کیفیت تصویر FULL HD IPS می تواند لذت یک بازی را کامل نماید. در کنار همه این مزایا می توان به وجود یک حافظه قدرتمند در این دستگاه اشاره کرد . همچنین وجود 256 گیگا بایت حافظه SSD موجب افزایش سرعت اجرا در این دستگاه می گردد .لپ تاپ استوک dell  و برای اولین بار در ایران برای محصولات استوک و اپن باکس را با شش ماه گارانتی ارائه می دهیم. قیمت لپ تاپ های مشابه در سایت آمازون 818 دلار می باشد. مطمئنا با هزینه حمل و گمرک نزدیک هزار و دویست دلار خواهد شد پس علاوه بر قیمت مناسب تر شما از یک لپ تاپ با گارانتی، هدیه، ارسال رایگان و فوری در کنار مشاوره تخصصی بهره مند خواهید شد. متاسفانه نظری در مورد این لپ تاپ در سایت آمازون ثبت نگردیده. اما خوشحال می شویم. لطفا به لپ تاپ های اپن باکس و استوک ما هم یک سر بزنید. اگر دنبال لپ تاپ گیمینگ با کانفینگ میان رده برای بازی و کارهای حرفه ای اما سفارش اروپا و قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما خرید لپ تاپ MSI GF63 هست.

لپ تاپ دل قیمت

پردازنده مرکزی Core i7 6820HQ اینتل، پردازشگر گرافیکی Quadro M2000M، مقدار 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD مشخصات فنی این کالا را تشکیل میدهند. وجود این پردازنده مرکزی در کنار حافظه SSD سرعت این لپتاپ را برای اجرای برنامههای محاسباتی بالا برده و با وجود پردازشگر گرافیکی مجزا میتوان برای اجرای برنامههای طراحی و گرافیکی روی این لپتاپ حساب باز کرد. در مجموع میتوان لپتاپ ZBook 15 G3 را یکی از کاملترین محصولات خانواده زدبوک اچپی برای کاربری صنعتی دانست. به نظر می رسد سری زی بوک بسیار شبیه به لپ تاپ های سری اولترابوک هستند اما بسیار سبک تر وجمع و جورتر بنظر می رسند. فریم صفحه کلید و عرشه زی بوک ها با فلز ساخته شده اند ، اما درب پایین پلاستیکی پلی کربنات بوده است که این یکی از نقاط قوت زی بوک نیز حل شده است. نوربیشتر و استفاده از ابزار کمتربرای بخش بالایی اجازه می دهد تا دسترسی به اجزای داخلی بهتر و راحتتر صورت گیرد.

برخی از بهترین مینی تاپ با قیمت مناسب برای کاربردهای عمومی و وزن کم با صفحه نمایش لمسی تبدیل پذیر است. از این مینی لپ تاپ ها با قیمت مناسب می توان برای دیدن فیلم، جستجوی اینترنتی، کارهای سبک گرافیکی و کاربرد برنامه های معمولی مانند آفیس استفاده کرد. مینی لپ تاپ با قیمت مناسب باید دارای باتری 6 سلولی و شارژدهی تا حدود 8 ساعت باشند. علاوه بر این صفحه نمایش 10 اینچی، درایوهای هارد دیسک، قابلیت چرخش صفحه کلید و سیستم عامل مناسب از دیگر مشخصات بهترین مینی لپ تاپ با قیمت مناسب است. مینی لپ تاپ ها در اصل لپ تاپ های قابل حمل می باشند که بر اساس ویژگی ها و کیفیت کاربردهای متفاوتی دارند. مینی لپ تاپ ها با دسترسی راحت و بدون سیم و با دارا بودن صفحه نمایش تا 10 اینچ تقریبا به اندازه نصف لپ تاپ های معمولی هستند اما همان کارآیی را دارند.



نمایشگر با وضوح بالاتر ، با نسبت ۳: ۲ ، بدین معنی که فضای عمودی بیشتری به دست می آورید. ۲۲۵۶ x 1504 در مقایسه با ۱۹۲۰ x 1080 در Zenbook. در چهار رنگ و یا استراحت نخل پوشانده شده از پارچه (آبی یا پلاتینیوم) یا یک استراحت نخل فلزی سنتی (سیاه یا طلایی) موجود است. حق با تو بود اینتل این اقدام گیج کننده را با راه اندازی دو معماری مختلف پردازنده سیار تحت نام نسل دهم انجام داد. ۱- پردازنده های دنباله دار دریاچه ، مانند Core i7-10510U موجود در Zenbook ، بر اساس همان معماری CPU / GPU با پردازنده های نسل هشتم قبلی و دارای فرکانس های بالاتر است. ۲- CPU های Ice Lake مانند Core i7-1065G7 مبتنی بر معماری جدید CPU و GPU هستند که عملکرد GPU بالاتری دارند. G3 ، G5 و G7 در انتهای مدل به عملکرد گرافیکی اشاره دارد که در G7 عملکرد عالی گرافیکی است.

نسبت طول و عرض در هر سه 16:9 هستش. مدلی از این لپ تاپ وجود داره که تکنولوژی DreamColor در صفحه نمایش اون استفاده شده. دریم کالر مثله رتیبنا اپل ، داینامیک رنج بالایی داره و دقیق ترین و زنده ترین رنگ ها رو نشون میده و کنتراست بی نظیری داره. کیبورد این لپ تاپ 102 کلید با اندازه های مختلفی داره و از جنس پلاستیک مشکی فشرده و محکمی ساخته شده. دکمه های کیبورد از کف کیبورد فاصله دارن و تا حد متوسط نرم هستن. کنتراست حروف روی کیبورد بالاست و راحت دیده میشن حتی تو شب با کمک چراغ مطالعه لپ تاپ کاملا واضح هستن. عیب این کیبورد اینه که زیر دکمه ها آشغال و گرد و غبار میره و ممکنه دکمه ی کیبورد سفت بشه و خوب عمل نکنه. دکمه fn لپ تاپ کار نمیکرد من فک کردم خرابه بعد فهمیدم که کلا این مدل لپ تاپ این دکمه براش کار نمیکنه ، با نصب نرم افزار hp Quick lunch buttons مشکل حل شد.



اگرچه که این اختلاف قیمت باعث سنگین تر شدن دستگاه شما می شود ولی ProBook پیشنهاد های بسیار مناسبی هستند. ProBook 650 G2: این نوت بوک از صفحه نمایش ۱۰۸۰P پشتیبانی می کند و دارای پورت USB Type-C است، باتری ProBook 650 G2 به راحتی یک روز کاری را برای شما پشتیبانی می کند. مهندسان، تدوین گران؛ و تمام افرادی که فعالیتهای سنگینی با دستگاه خود انجام می دهند می توانند از ZBook ها استفاده کنند. ZBook ها علاوه بر سخت افزار بسیار مناسب و قدرتمند دارای حسگر اثر انگشت هم هستند که امکان شخصیسازی را برای کاربر فراهم می کنند. ZBook ها با ویندوز ۷ ارائه می شوند. ZBook Studio G3: از پایه قیمت ۱,۹۹۹ شروع می شود تا سقف قیمت ۳,۰۳۹ میرسد. دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی است که بسیار سبک است و بهراحتی می توان این دستگاه را حمل کرد. ZBook 15u G2: از پایه قیمت ۱,۱۱۹ شروع می شود و تا سقف قیمت ۱,۹۹۹ میرسد، در برابر ضربه مقاوم است و دارای صفحه نمایش ۱۵ اینچی است و از پردازنده Core i7 بهره می برد.

Comments

Popular posts from this blog

راهنمای خرید اتو بخار و معرفی بیست محصول خوب بازار

راهنمای استفاده صحیح از جارو برقی و معرفی 22 محصول با کیفیت بازار