لپ تاپ استوک dell و تاریخچه کمپانی DELL

کمپانی DELL و نحوه به وجود آمدن این برند

با توجه به تنوع محصولات کمپانی دل در بازار لپ تاپ استوک و طرفداران بی شمار آن به بررسی به وجود آمدن و محصولات محبوب این کمپانی بپردازیم.در سایت آبیدر استوک انواع محصولات dell  با گیفیت تضمین شده موجود میباشد و علاقمندلن میتوانند از آبیدر استوک خرید نمایند. آبیدر استوک در راستای جلب رضایت و اعتماد مشتری به مشتریان مهلت تست 7 روزه میدهد.
دل یکی از بزرگترین کمپانی های چند ملیتی آمریکایی در زمینه ی طراحی و ساخت محصولات IT در سطح دنیاست. خالق این برند مایکل دل می باشد و مقر اصلی شرکت در آستین تگزاس قرار دارد. دل طیف گسترده ای از محصولات حرفه ای را به دنیا معرفی کرده است و یکی از بزرگترین تولید کننده های لپ تاپ در سطح جهان شناخته می شود


پیدایش برندDELL

همه چیز از 23 فوریه سال 1965 میلادی آغاز شد. مایکل دل در خانواده ای آمریکایی متولد شد و از همان کودکی هوش و نبوغ فوق العاده ای از خود نشان داد. پدر او ارتودنتیست بود و مادرش در زمینه ی خرید و فروش و معامات سهام فعالیت داشت. بسیاری از منتقدان معتقدند هوش اقتصادی مایکل دل یادگاری از مادر اوست. مایکل دل در دوران تحصیل خود به صورت پاره وقت به کار مشغول شد. او درآمد اندک خود را در بازار سهام و فلزات گرانبها سرمایه گذاری می کرد. در سن هفت سالگی اولین ماشین حساب خود و در سن 15 سالگی یک کامپیوتر اپل 2 خریداری کرد.
این کودک باهوش و متفاوت خیلی زود با بنیانگذاری شرکت دل به یکی از کارآفرینان نمونه در سطح دنیا تبدیل شد.

نگاهی به مهم ترین رویدادهای شرکت DELL


1984 میلادی :  مایک دل با سرمایه ی 1000 دلار اولین فعالیت خود را در زمینه ی تکنولوژی آغاز کرد.
1988 میلادی : شرکت دل به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.
1992 میلادی : مایکل دل به عنوان جوانترین مدیر عامل دنیا معرفی شد و شرکت دل در رده ی 500 شرکت برتر جهان قرار گرفت.
1996 میلادی : سایت اینترنتی شرکت دل راه اندازی شد.
2005 میلادی : دل صدرنشین لیست بهترین شرکت های تحسین شده ی آمریکا قرار گرفت.
2010 میلادی : دل به عنوان سومین شرکت بزرگ فروش رایانه ی شخصی دنیا معرفی شد.
2015 میلادی : شرکت دل بزرگترین شرکت دنیا در زمینه ی تولید نوت بوک های با کیفیت پس از اپل شناخته شد.
2016 میلادی : دل به عنوان دومین برند بزرگ و منتخب دنیا در زمینه ی ساخت لپ تاپ شناخته شد. همچنین اولین و بزرگترین تولید کننده ی لپ تاپ های ویندوزی دنیا هم به برند دل تعلق گرفت. با چنین روندی دل سهم بزرگی از بازار لپ تاپ دنیا را در دست گرفت و یکی از بهترین های این عرصه شناخته می شود.

نگاهی بر نسل های مختلف لپ تاپ دل

اگر بخواهیم لپ تاپ DELL را در دو عبارت خلاصه کنیم باید گفت کیفیت بالا و مشخصات فنی ویژه . لپ تاپ های برند دل در سرتاسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد و همیشه به عنوان یکی از اولین گزینه ها برای خرید لپ تاپ مطرح بوده است. امروزه سهم بزرگی از بازار کامپیوتر دنیا در دستان کمپانی دل قرار گرفته  است.
این کمپانی سالهاست که در زمینه ی طراحی و ساخت لپ تاپ فعالیت دارد و همیشه محصولات متفاوتی را به دنیا معرفی کرده است
اوج قدرت و خلاقیت کمپانی دل با ظهور لپ تاپ های این برند آغاز شد. محصولاتی جذاب که از همان ابتدا نگاه های زیادی را به سمت خود معطوف کردند. با چنین محصولاتی رشد و سود عملیاتی شرکت دل به طرز شگفت انگیزی افزایش یافت و مایکل دل دانست که قدم در راه درستی گذاشته است.
تا به امروز کمپانی دل، طیف گسترده ای از انواع لپ تاپ ها را به دنیا معرفی نموده است. لپ تاپ دل دایره ی وسیعی از مشخصات فنی و مدل های متنوع را در نسل های مختلف خود به دنیا معرفی نموده است

سری vestro لپ تاپ DELL



لپ تاپ هایی اداری و سبک که قیمت مناسبی برای آنها در نظر گرفته شد. این لپ تاپ ها بیشتر به منظور رفع نیازهای کاری افراد طراحی شده بود. محصولی حرفه با وزن سبک که از قابلیت ارتقای سخت افزاری هم برخوردار می باشد. این محصول ضد آب و ضد گرد و غبار طراحی شده و جنس بدنه ی آن از کربن و فلز می باشد. یک محصول با کیفیت و تمام عیار آمریکایی.

سری percision لپ تاپ DELL


لپ تاپ سری Precision دل، لپ تاپ های حرفه ای و ورک استیشن های این کمپانی را شامل می شود. لپ تاپ هایی فوق العاده قدرتمند و حرفه ای. مشخصات سخت افزاری این سری از لپ تاپ های دل در دسته ی قدرتمندترین ها قرار می گیرد. مناسب امورد رندرینگ و تدوین می باشند و با قدرت بی نظیر خود به انتخاب شماره یک افراد حرفه ای تبدیل شده اند

سری XPS لپ تاپ DELL


این سری با عنوان نوت بوک های گرافیکی کمپانی دل شناخته می گردد. طراحی زیبا، کانفیگ قدرتمند و البته قیمت بالا از مشخصات اصلی این سری به شمار می رود. اگر به دنبال نسخه ای خاص و قدرتمند برای لپ تاپ خود هستید، سری XPS قطعا انتخابی متفاوت را برای شما رقم می زند.

سری Inspiron لپ تاپ DELL

اگر بودجه ی محدودی دارید و برای امور عادی و سبک خود به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند و حرفه ای هستید سری Inspiron را به گزینه های خود اضافه کنید. لپ تاپ های سری Inspiron دل طراحی های فوق العاده جذابی دارند. کروم بوک های دل در همین سری قرار می گیرند.

سری G  Alienware لپ تاپ DELL

این سری مختص گیمرهای حرفه ای طراحی شده است. قدرت پردازشی و گرافیکی آنها فوق العاده بالاست و طراحی و استحکام بدنه در نوع خود بی نظیر است. البته از نظر تنوع قیمت هم در رده ی منعطف پذیرترین ها قرار دارند و با هر بودجه ای می توانید کانفیگ مورد علاقه ی خود را از این سری انتخب نمایید.
ودر پایان تمام لپ اپ های ذکر شده را میتوانید با خیال راحت هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت در وبسایت آبیدر استوک خرید نمایید

Comments

Popular posts from this blog

لپ تاپ استوک بخرم یا لپ تاپ نو

راهنمای استفاده صحیح از جارو برقی و معرفی 22 محصول با کیفیت بازار

راهنمای خرید اتو بخار و معرفی بیست محصول خوب بازار