فروشگاه آنلاین فروش تجهیزات دندانپزشکی



از انبر دندان برای برای پیدا کردن فاسدی دندان و عارضه های لثه استفاده می شود. دسته انبر معمولا دارای طول بلند،لبه های تیز در انواع و اقسام اندازه می باشد. دندان پزشکان با استفاده از ان بخش های فاسد دندان و جرمگرفته را شناسایی کنند. فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی بهترین محصولات را ارائه میکند. از ابزار اسکیلر دندان پزشک ها برای از بین بردن کثیفی و جرم گرفتگی های زیاد استفاده میکنند. اگر بیماران پزشکان دندان های پر جرمی داشته باشند پزشک معالج از این دستگاه برای جرمگیری استفاده میکند. دریل دندان پزشکی را در شکل ۱ تجهیزات دندانپزشکی مشاهده کنید. فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی بهترین محصولات را ارائه میکند. یکی از وحشتناکترین تجهیزات دندانپزشکی دریل دندان پزشکی میباشد. که صدای نسبتا زیادی دارد که برای همه ی ما اشناست. سرعت چرخش این دریل های مخصوص دندان ۲۵۰دور در دقیقه میباشد. و در dandan724 هنگام کار در اب به دندان های بیمار می پاشد . این کار به دلیل پیشگیری از اسیب دیدن مینای دندان بیمار هنگام کار با این وسیله میباشد. موقع تراشیدن دندان بیمار با این دستگاه معمولا بیماران احساس درد نمی کنند به اینخاطر که پزشک معالج از بی حسی استفاده میکند. فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی بهترین محصولات را ارائه میکند.

باز و بسته شدن آب توسط تابلت یا سایت نرس کنترل میشود.

صندلی جزو وسایل پر استفاده در دندانپزشکیهاست که جنس و نوع آن بر قیمت تجهیزات دندانپزشکی تاثیر دارد. هر صندلی دارای دو موتور می باشد. یک موتور برای قسمت نشیمن گاه و بالا و پائین کردن و موتور دیگر جهت جابجایی پشتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای راحتی کار دندانپزشک علاوه بر قابلیت انتخاب position های مختلف، دو mode در صندلی ها به نام های Zero position و Over position پیش بینی می شود. یونیت و کراشوار برای تجهیز مطب دندانپزشکی بسیار ضروری است. بخشی از یونیت که بیمار میتواند توسط آن دهان خود را بشوید. از یک کاسه چینی با قابلیت جدا شدن تشکیل شده است که این جداشوندگی باعث سهولت در استریل و تمیز کردن آن میشود. لولهای که درون کراشوار قرار دارد، آب را داخل کاسه باز میکند. باز و بسته شدن آب توسط تابلت یا سایت نرس کنترل میشود. برای اینکه در زمان تخلیه آب دهان اطراف آن آلوده نشود، کراشوار باید گودی مناسبی داشته باشد.


ممکن است شما جهت طراحی دکوراسیون داخلی مطب دندانپزشکی در مشهد به کمک طراحانی نیاز پیدا کنید اما به هر دلیلی طراحانی که طبق سلیقه شما خدمات ارائه میدهند را نیابید. فروشگاه سالنِ ما با افتخار با استفاده از بهترین طراحان تجهیز صفر تا صد مطب شما را به عهده خواهد گرفت تا مطبی شیک و در عین حال بروز داشته باشید. یونیت از اصلی ترین ابزار در تجهیزات دندانپزشکی به شمار میرود که خود دارای انواع مختلفی اعم از ایرانی و خارجی با آپشن های متنوع میباشد. با توجه به مرکزیت بازارها در تهران ممکن است در خرید یونیت دندانپزشکی در مشهد دچار مشکل شده و یونیت مورد نظر خود را پیدا نکنید. کارشناسان فروشگاه سالن ما تا انتهای خرید یونیت دندانپزشکی در کنار شما خواهند بود تا خریدی امن و مطمئن را تجربه کرده و سفارشات خود را درب منزل و محل کار خود دریافت کنید. وسایل دندانپزشکی که در دهان بیمار استفاده میشوند بعد از استفاده باید به طور کامل استریل و ضد عفونی شوند. ضد عفونی باید با حرارت ، بخار و مواد ضد عفونی کننده انجام شود میتوان تجهیزات دندانپزشکی نظیر پنس، سوند، تیغه برش و… را بوسیله این تجهیزات استریل کرد. اتو کلاو ها از مهم ترین این تجهیرات میباشند و کار را برای شما دندانپزشکان آسان کرده و تسریع میبخشد. هر دندانپزشکی باید در مطب خود یک اتوکلاو داشته باشد تا تمامی تجهیزاتی که هنگام مداوای بیماران استفاده نموده را استریل کند تا بیماری های خطرناکی همچون ایدز و… که از این راه ها انتقال میابند از بین بروند.



با این حال دندان پزشکان همواره باید هزینهها و مخارج صرف شده برای تجهیزات و مواد مصرفی خود را مد نظر قرار داده و با دانش قبلی اقدام به خرید این محصولات نمایند. بر خلاف تصور عدهای، انتخاب از بین برندهای مرغوب و نام آشنا در بازار محصولات دندان پزشکی علاوه بر ارتقای کیفیت ارائه خدمات، موجب صرفهجویی در هزینههای غیرضروری (از قبیل هزینه تعمیرات و تعویض وسایل) نیز میگردد. انتخاب از میان انواع برندهای گوناگون مواد و تجهیزات دندان پزشکی برای غالب دندان پزشکان کاری دشوار بوده و به همین جهت بسیاری از این حرفه مندان با سهلانگاری از کنار این موضوع مهم عبور میکنند. اما عدم توجه به فاکتورهای مؤثر در انتخاب برند محصولات دندان پزشکی، در درازمدت عواقبی ناگوار را برای دندان پزشک و بیماران وی به بار خواهد آورد. به همین دلیل در صورت انتخاب تجهیزات دندانپزشکی دست دوم با دقت بسیار بالاتر قدم بردارید. برای مطالعه بیشتر: از فلوئوروزیس دندان چه میدانید؟

همواره تاکید می شود فروشندگان لوازم مصرفی پزشکی، مهمترین هدف خود را بهبود کیفیت زندگی مردم و همچنین ارتقاء سلامت در نظر گیرند. در حالت کلی تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی در سه بخش تقسیم میشوند. لوازم مصرفی پزشکی، تجهیزات تخصصی پزشکی و همچنین تجهیزات پزشکی خانگی به عنوان مهمترین دسته های تجهیزات و لوازم پزشکی شناخته می شوند. کادر درمان و پزشکی برای ارائه خدمات به بیماران، نیاز به تجهیزات تخصصی دارند. کالاهایی که مورد استفاده قرار میگیرند باید ضمن بهره مندی از اصالت و استاندارد لازم، از کیفیت عالی نیز برخوردار باشند. این شرایط موجب شده که توزیع محصولات پزشکی و تجهیزات تخصصی با حساسیت بسیار بالایی تحت کنترل باشد. از جمله تجهیزات تخصصی پزشکی که توسط شرکت کالا اندیش مایسا در اختیار فعالان حوزه درمان و پزشکی قرار داده می شوند، میتوان به تجهیزات لابراتواری و آزمایشگاهی اشاره کرد. در کنار این موارد، ما با فروش عمده تجهیزات دندانپزشکی و فروش ملزومات الکتروپزشکی، فعالیت خود را به شکل ویژه انجام می دهیم.

تصویربرداری سفالومتریک: تصویر تولید شده در این روش تمام سر را به نسبت فک و نیم رخ، عکس برداری میکنند. اگر برای انجام کارهای مختلف کلینیک دندانپزشکی خود هنوز از فیلمهای x-ray قدیمی استفاده می کنید، بهتر است استفاده از دستگاههای رادیوگرافی دیجیتال را امتحان کنید. اطمینان حاصل کنید که دستگاهی که قصد خرید آن را دارید، از دستگاهی که در حال حاضر از آن استفاده میکنید، کارآمدتر بوده و روند تشخیص، توضیح به بیمار و برنامه ریزی جهت درمان را آسانتر میکند. به دلیل بالا بودن قیمت دستگاه رادیوگرافی، بهتر است بدانید که با چند بار استفاده از این دستگاه، میتوانید هزینه های اولیه خود را بازپرداخت کنید تا از لحاظ مالی به مشکل برنخورید. اطمینان حاصل کنید که فروشگاهی که از آن خرید میکنید، آموزش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش داشته باشد. آوادنتال به عنوان اولین فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی در ایران آماده ارائه خدمات به شما دندانپزشکان محترم است. شما می توانید انواع دستگاه های رادیوگرافی را در برندها و مدل های مختلف خریداری کنید. از دیگر مزایای خرسد از این فروشگاه پشتیبانی آنلاین می باشد. در این نوع پشتیبانی شما قادرید هر زمانی که سوالی داشتید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و کلیه سوالاتتان را بپرسید.

تجهیزات دندانپزشکی کرمان



هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. 7 روز هفته؛ 24 ساعته پاسخگوی شما در برنامه ی واتساپ هستیم. فروشگاه اینترنتی کالای دندانپزشکی مستر دنتال بهترین بستر برای خرید اینترنتی کالاهای مورد نیاز شما در ایران است . “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در مستر دنتال از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . فروشگاه کالای دندانپزشکی مستر دنتال سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات اینترنتی مرتفع کند. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. با فروشگاه اینترنتی مستر دنتال، بهترین ها رو انتخاب کن ! مستر دنتال ، بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی ایران.

• فایل روتاری؛ خرید فایل روتاری جهت تخلیهی اصولی و استاندارد و بدون نقض کانال ریشهی دندان الزامی بوده و منجر به سهولت در این امر میشود. از این رو یکی از لوازمی که در مراکز فروش لوازم دندانپزشکی ارائه میشود فایلهای روتاری در انواع مختلف و برندهای متفاوت میباشد. • مواد اندو؛ در فروشگاههای لوازم دندانپزشکی علاوه بر ابزار آندو میتوانید به خرید مواد آندو اصلی نیز اقدام نموده و از میان محصولات متنوعی چون خمیر کلسیم هیدروکساید، کاناسول کلروفرم، ژل هموستاتیک، محلول کلروهگزیدین و… گزینهی دلخواه خود را پس از بررسیهای لازم از طریق مشخصات ذکر شده در خصوص هر محصول، خریداری نمایید. • تجهیزات استریلاسیون؛ علاوه بر خرید فایل روتاری دنکو اصلی و دیگر ابزارهای آندو و نیز خرید محصولات ترمیمی و… میتوانید تجهیزات استریلاسیون مورد نیاز خود چون اتوکلاو، التراسونیک، یونیت و… را جهت ضدعفونی و تمیز کردن هر چه بهتر وسایل و تجهیزات از این مراکز تهیه فرمایید. جهت تهیهی انواع تجهیزات دندانپزشکی و اطلاع از تخفیفات و محصولات و متنوع میتوانید به سایت کادنت ارائه دهندهی اقلام و ابزارهای اندو و نیز ابزارهای رادیولوژی و تصویر برداری و…

خواسته و هدف ما از فعالیت آنلاین در دنتیوا خدمترسانی بهموقع و رفع تمامی نیازهای دندانپزشکان محترم حوزه دندانپزشکی است. ارائه خدمات نوآورانه و عرضه کالاهای باکیفیت و با اصالت، پاسخگویی سریع و ایجاد پل ارتباطی بین دندانپزشک و مشاوران و پشتیبانان، از وظایف اصلی کادر دنتیوا به حساب میآید. دنتیوا تا بهحال سابقه فروش محصول تقلبی نداشته است و در آینده هم نخواهد داشت؛ ارائه محصولات اورجینال، مهمترین ضمانت ما برای حضور صادقانه و ارائه خدمات به دندانپزشکان و بیماران محترم در بازار تامین تجیهزات دندانپزشکی است.فروش تجهیزات ارتودنسی  تامین کلیه نیازهای مطب شما از بیش از 50 برند مختلف به ما این امکان را میدهد تا تمام مایحتاج شما را در کمترین زمان و با بهترین قیمت موجود در بازار ارسال کنیم. دنتیوا به معنی پشتوانه در بعضی از فرهنگهای لغت است و چشم انداز ما در مجموعه دنتیوا این است تا پشتیبان و دستیار اول شما در مطب باشیم. تجربه نزدیک به یک دهه فعالیت در بازار فروش تجهیزات دندان پزشکی به ما آموخته است تا با کیفیتترین کالاها را در کمترین زمان جهت رفع سریع نیاز شما فراهم کنیم. هدف تیم دنتیوا از طراحی وبسایت دنتیوا و حضور در شبکههای اجتماعی و پیوستن به بازار فروش آنلاین تجهیزات دندانپزشکی این است که دندانپزشکان بدون نیاز به تماس و اتلاف وقت هم بتوانند به راحتی سفارش خود را ثبت کنند. ما در مجموعه دنتیوا تلاش کردهایم تا با تولید محتوای موثر و کامل از محصولات موجود در مجموعه، اطلاعات هر محصول را به شما برسانیم و شما را از تخفیفهای مجموعه مطلع کنیم. برای اطلاع از جدیدترین محصولات، موجودیهاو تخفیفها میتوانید ما را در سایت و اینستاگرام دنبال کنید.



برای بسیاری از دندانپزشکان و دندانسازان دغدغه خرید مناسب تجهیزات و همچنین به روز بودن قیمت مواد دندانپزشکی همواره وجود داشته است. آیا محصولی که خریداری کرده ام قیمت مناسبی دارد؟ حدود قیمت تجهیزاتی که برای مطب دندانپزشکی لازم دارم چقدر است؟ اینها سوالاتی هستند که برای بسیاری از دندان پزشکان و فارخ التحصیلان رشته دندانپزشکی مطرح است. بدون شک اگر قیمت یک محصول مجزای دندانپزشکی را از بازار سنتی بگیرید با نوسان های قیمت روبرو خواهید شد. و این مسئله موجب سختتر شدن اعتماد در خرید از فروشگاه های دندانپزشکی می شود. همچنین استفاده از جستجو آنلاین امکان بررسی و مقایسه قیمت های مختلف چندین فروشگاه قیمت مواد دندانپزشکی را فراهم میکند. و همه این مقایسه ها در عرض چند دقیقه امکان پذیر است. یکی دیگر از مزایایی که در خرید اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی وجود دارد امکان استفاده از مقایسه محصولات مختلف در کنار هم است. و اما راهکار بهتر برای انتخاب بین چندین محصول و مواد دندانپزشکی و قبل از خرید اینترنتی این مواد، استفاده از مشاوره تلفنی و یا مشاوره آنلاین برای خرید تجهیزات دندانپزشکی است.

Comments

Popular posts from this blog

لپ تاپ استوک بخرم یا لپ تاپ نو

راهنمای استفاده صحیح از جارو برقی و معرفی 22 محصول با کیفیت بازار

راهنمای خرید اتو بخار و معرفی بیست محصول خوب بازار