راهنمای خرید اتو بخار و معرفی بیست محصول خوب بازار


 

در دنیای برندها، خرید کالا قطعا آسان نیست. اتو بخار وسیله ایست که هر خانه به آن نیاز دارد. همه ی افراد دوست دارند لباس مرتب و اتو کشیده شده بپوشند. در این مطلب با عنوان راهنمای خرید اتو بخار شما را با انواع اتوها آشنا میکنیم. با خانگی لند همراه باشید ، ما از سال ۹۶ به عنوان یک بازرگانی مطمئن و به صورت حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته‌ایم و از ابتدا سرمایه خود را بر اعتماد شما بنا نهاده‌ایم.
بهار سال ۱۴۰۰ کرکره فروشگاه اینترنتی خانگی لند را بالا بردیم. خانگی لند متولد شد تا با خدماتی متفاوت و گلچین کردن از بهترین برندهای بازار به جای همه چیز فروشی و فروش نامطمئن، با نگاهی حساس و هدف رضایت شما از میان تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود انتخاب کند؛ مطمئن‌تر، با کیفیت‌تر و با قیمت های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

انواع اتو بخار های خانگی موجود در بازار

اتو بخار ساده

اتوهایی که دارای محفظه ای کوچک در داخل خود برای نگهداری آب دارند و بدین وسیله بخار لازم را برای اتو کردن فراهم میکند اتو بخار ساده می گویند. این نوع از اتوها در بازار رایج و در تعداد زیادی موجود است.

 

اتو بخار محفظه دار

اتو بخار محفظه دار مانند اتوبخار ساده است با این تفاوت که یک محفظه ی آب اضافه دارد که می تواند تا سه لیتر آب در خود جای دهد. ظاهر و عملکرد حرفه ای تری دارد. به کمک این اتو بخار می توانید برای مدت طولانی تری اتوکشی پُربخار و قدرتمندی داشته باشید. نکته ای که باید به آن توجه داشت مصرف بالاتر این نوع اتو به نسبت اتوبخار ساده است.

 

اتو بخار پرسی

حتما شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید لباس های صاف و یکدست و بدون چروک داشته باشید. اتو پرسی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. از مزایای این نوع اتو ، سرعت بالا و خستگی کمتر افراد در حین اتوکشی است. در مدت زمان کمتری به دمای بالا می رسد و از دیگر مزایای آن ، تنها با یک حرکت سطح وسیع تری از لباس اتو می شود. اما از معایب آن هم می توان گفت که فضایی از محیط را اشغال نموده همچنین دارای قیمت بالاتری به نسبت موارد گفته شده دارا می باشد.

 

تا اینجا با انواع اتو آشنا شدیم و مختصر در مورد هر کدام توضیحی ارائه شد. در ادامه ویژگی های مهم اتو بخار را برسسی میکنیم.

ویژگی های مهم اتوبخار

دارا بودن کفی مناسب

چند مورد را باید حین خرید اتو درنظر داشته باشید. هنگام خرید اتو به کفی آن دقت کنید. اتوهایی که کفی استیل دارند باعث چسپیده شدن لباس ها به اتو می شوند. اتو بخارهایی که به راحتی خط و خش بر نمیدارند و لباس ها به آنها نمیچسپند، کفی آنها از جنس سرامیک و تیتانیوم می باشند.

داشتن سیم چرخان با طول مناسب

از مواردی که هنگام خرید اتو باید بدان توجه نمود اندازه ی سیم اتو میباشد. سیم خیلی بلند یا خیلی کوتاه در اتوکشی مشکل ایجاد میکند. به جنس سیم توجه کنید. سیم هایی که روکش پارچه ای دارند از لحاظ امنیت گزینه مناسب تری میباشند. قسمتی که سیم به اتو متصل میشود دارای نوع ثابت و مدل چرخان است. سعی کنید هنگام خرید مدل چرخان را انتخاب کنید که راحتی بیشتری هنگام اتوکشی تجربه خواهید نمود.

بخاردهی عمودی

احتمالا شما برای لباس ها از یک اتوبخار استفاده  همچنین برای پرده ها و لباس های آویزان اقدام به خرید اتوبخار جدا با قابلیت بخاردهی عمودی می کردید. اما بعضی از اتو بخار های موجود مانند تعدادی از مدل های بوش یا کنوود، قابلیت بخاردهی به صورت عمودی را نیز دارا هستند. ویژگی خوبی است پس هنگام خرید می توانید این قابلیت را نیز مدنظر قرار دهید.

وزن اتو

در ادامه ی مطلب راهنمای خرید اتو بخار، به وزن مناسب اتو می رسیم. احتمالا از مواردی که حین خرید اتو مدنظر دارید این است که اتو دارای وزن کمی باشد. اما باید گفت بهتر است نظر خود را تغییر دهید. اتوهایی که وزن کمی دارند به خوبی لباس ها را صاف نمیکنند و به زور و قدرت بیشتری نیاز است که این امر هم خستگی شما را در پی دارد. البته اتوهایی هم که سنگین میباشند، پیشنهاد نمیشود چون خستگی دست را در پی دارد. سعی کنید اتویی با وزن مناسب انتخاب نمائید.

ضد چکه بودن اتو

گاهی اوقات هنگام اتوکشی متوجه قطراتی از کفی اتو هستیم که به خودی خود منجر به لکه دار شدن لباس ها می شود.بعضی از اتوها دارای سیستم ضدچکه هستند که با این قابلیت ، دیگر نگران لکه دار شدن لباس هایتان نخواهید بود.

ویژگی ضد رسوب

فناوری self-clean مانع از تشکیل رسوبات آب در منافذ اتو میگردد. در بعضی اتوها سوپاپ های برای این منظور طراحی شده است. شما با تمیز کردن این سوپاپ ها تا حد زیادی می توانید از جذب املاح و رسوبات آب در اتو جلوگیری کنید.

فناوری قطع کن اتوماتیک

مشاغل و درگیری های روزمره بعضی اوقات سبب می شود فراموش کنیم که اتو را بیش از اندازه روی لباس قرار داده ایم. تکنولوژیی که در اتوهای جدید تعبیه شده قطع کن اتوماتیک میباشد. این فناوری مشخص می کند بعد از مدت زمان معینی چنانچه اتو تکانی نخورد ، اقدام به خاموش نمودن آن کند.

بخاردهی

از ویژگی هایی که هنگام خرید اتو باید بدان توجه نمود، بخاردهی مناسب آن است. میزان بخاردهی ، حجم بخاردهی، مدت زمان بخاردهی، بخاردهی پیشوسته و لحظه ای ویژگی های مربوط به بخاردهی اتو می باشد. البته قابل ذکر است که این ویژگی ها، در اتو بخارهای پرسی و اتو بخارهای حرفه ای می باشد.

اتو بخار مخزن دار روگن مدل Rugen tank steam iron RU-1030

اتو پرس ژانومه مدل Janome press iron 4950

اتو پرس ژانومه مدل Janome press iron ۴۹۵۰

۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان

اتو پرس ژانومه مدل JANOME PRESS IRON 2750s

اتو پرس ژانومه مدل Janome press iron 2750s

اتو پرس ژانومه مدل JANOME IRON PRESS SP600

اتو پرس ژانومه مدل Jantech Janome iron press SP-600

۶.۱۰۰.۰۰۰ تومان

اتو پرس ژانومه مدل JANOME IRON PRESS SP300

اتو پرس ژانومه مدل Jantech Janome iron press SP300

۶.۱۰۰.۰۰۰ تومان

اتو پرس ژانومه مدل JANOME PRESS IRON 2900

اتو پرس ژانومه مدل Janome press iron 2900

۵.۲۰۰.۰۰۰ تومان

اتو پرس ژانومه مدل Janome press iron 2700

اتو پرس ژانومه مدل Janome press iron 2700

۵.۲۰۰.۰۰۰ تومان

اتو بخار ایستاده فیلیپس مدل Philips Steam iron 484

اتو بخار ایستاده فیلیپس مدل Philips Steam iron 484

۳.۱۰۰.۰۰۰ تومان

اتو بخار ایستاده کنوود مدل Kenwood Steam iron GSP65

اتو بخار ایستاده کنوود مدل Kenwood Steam iron GSP65

۳.۱۰۰.۰۰۰ تومان

اتو بخار ایستاده تفال مدل Tefal Steam iron 9500

اتو بخار ایستاده تفال مدل Tefal Steam iron 9500

۵.۸۰۰.۰۰۰ تومان

اتو بخار دستی تفال مدل Tefal Steam iron 9846

اتو بخار دستی تفال مدل Tefal Steam iron 9846

۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

اتو بخار دستی تفال مدل Tefal Steam iron 9845

اتو بخار دستی تفال مدل Tefal Steam iron 9845

۳.۶۰۰.۰۰۰ تومان

اتو بخار دستی تفال مدل Tefal Steam iron 9844

اتو بخار دستی تفال مدل Tefal Steam iron 9844

۳.۸۵۰.۰۰۰ تومان

اتو بخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam iron 4936

اتو بخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam iron 4936

۳.۴۵۰.۰۰۰ تومان

اتو بخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam iron 2994

اتو بخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam iron 2994

۱.۵۵۰.۰۰۰ تومان

اتو بخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam iron 4537

اتو بخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam iron 4537

۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان

مشخصات اتو بخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam iron 4532

اتو بخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam iron 4532

۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان

اتو بخار ایستاده فیلیپس مدل Philips Steam iron GC514

اتو بخار ایستاده فیلیپس مدل Philips Steam iron GC514

اتوبخار دستی فیلیپس مدل Philips Steam iron GC4517

اتوبخار دستی تفال مدل Tefal Steam iron FV3965

اتوبخار دستی تفال مدل Tefal Steam iron FV3965

Comments

Popular posts from this blog

لپ تاپ استوک بخرم یا لپ تاپ نو

راهنمای استفاده صحیح از جارو برقی و معرفی 22 محصول با کیفیت بازار